Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, na przykład… testosteronu. Długotrwałe lub częste głodówki bądź całkowite
potencja
usunięcie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej lub prawidłowej wagi ciała również może ujemnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj według zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże konsumowanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – przepływ krwi. Ponieważ erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra w zelu
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w przeróżnej postaci odłóż na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają sporo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

Proste? To do działania, a raczej do łóżka!

Apetyt seksualny zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do wykonania zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest tożsama z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą żeby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednakże instynkt seksualny, choć jest sprawą ducha, uzależniony jest też od potencjału ciała. tadalis
W następstwie tego poza troską o odpowiednią oprawę zbliżenia, warto 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swój organizm, żeby sprostał wyzwaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Kluczowy jest sen, ruch, zdrowa odżywianie oraz odrzucenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa niezwykle ujemnie na możliwości wzwodu, nie ma też zdrowej liczby wypalanych papierosów – każda ilość obniża sprawność seksualną!).

Poza wymienionymi w artykule radami, każdy z nas mógłby dopisać kilka własnych, które sprawiają, iż apetyt seksualny wzrasta. Czy jest to nasz ukochany rodzaj odpoczynku, masaż, gorąca kąpiel: kosztowanie pysznego oraz oryginalnego dania; miło i spokojnie lub aktywnie i ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej uprzednio z partnerką… Nieważne jaki mamy sposób na zrelaksowanie się i spędzanie czasu tu i teraz z partnerem/partnerką, kluczowe jest żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra tanio

Pięć wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Podnoszenie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą udoskonalić jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj ćwiczeń stymuluje produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu rośnie, kiedy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni ciężko pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj erekcja