3874-1471-ico-wu.jpg

Pięć wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Podnoszenie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą udoskonalić jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj ćwiczeń stymuluje produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu rośnie, kiedy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni ciężko pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj erekcja

Dodaj komentarz