8270-4457-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, na przykład… testosteronu. Długotrwałe lub częste głodówki bądź całkowite
potencja
usunięcie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej lub prawidłowej wagi ciała również może ujemnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj według zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże konsumowanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – przepływ krwi. Ponieważ erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra w zelu
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w przeróżnej postaci odłóż na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają sporo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

Dodaj komentarz